ensamma, underbara kväll

Ikväll är jag ensam. Trodde jag skulle ha urtråkigt, men så sjukt jävla skönt det är!
Jag skuttar omkring iklädd endast Simons t-shirt och trosor (mina trosor alltså, inte Simons) och sjunger falskt. Jag älskar att sjunga falskt. Det är mycket roligare. Man kan inte göra några misstag, för det är redan värdelöst.
Jag har ätit chips, druckit varmchoklad och sett på talang 2008. Jag tycker egentligen inte om det programmet, men äh. Finaler är alltid kul. Min favorit vann, hur grym var inte hon? Det är bara sjukt. Rakt igenom sjukt.
Flippade över till trean också där det var något sång-program. Singing-bee tror jag det hette. Så pinsamt. Jag rodnade när jag såg på det, på riktigt. Så pinsamt. Så pinsamt, så pinsamt, så pinsamt program! Stackars vardagliga människor står där och sjunger, och alla sjunger så dåligt men ändå är alla döseriösa. Åh, så pinsamt.
Kvällens tv-höjdpunkt var nog när den där smöriga, äckliga, lilla killen uppträdde på talang, och han försökte få med sig publiken. "KOM IGEN NU DÅ!", sedan värsta tjutet. Höjdpunkten med det var utan tvekan hans enorma kråka när han utsötte detta tjut. I min ensamhet skrattade jag så jag dog. Jag är en hemsk människa. Men jag älskade det så mycket. Det gjorde det hela så komplett och nästan lika pinsamt som sång-programmet. Åh.
Egentligen tänkte jag se på Ondskan nu, men mjä. Det är inte direkt en glad film. Den matchar inte mitt humör någonstans. Jag sitter hellre här och sjunger ännu mer falskt till totalt värdelös musik.
Jag är glad nu. Jag kan inte hitta något dåligt i mitt liv någonstans. Eller ja, klart... skulle vara trevligt om någon kunde ge mig fetaste massagen innan jag skulle sova ikväll, men man kan ju inte riktigt få allt.
Allt är bara fiiiinemang!
Nu har jag tre alternativ. Jag kan antingen fortsätta skutta och sjunga, eller så kan jag lägga mig och läsa världens bästa bok, eller så kan jag toktjocka framför tvn i sängen. Nivet sådär snyggt med ena handen i chipspåsen och andra innanför trosorna. Otroligt åtråvärt.

Jag tror faktiskt jag fortsätter skutta nu.

slick
| |
#1 - - Anonym:

Jag kommer att skutta med dig idag! och äta upp ditt godis too..

#2 - - Sajmon:

Omg jag ska oxå skutta med dig idag ! snusk o slick

Upp