bekräftelsebehovet är större än vanligt

Idag har jag gjort så lite. Jag har suttit i telefon med Elinore i 1½ timme. Jag har betalat Quila. Jag har gjort en hårinpackning så mitt hår är Gud igen. Jag har letat reda på transportburen. Jag har ätit lite mat. Ja, det här känns faktiskt ganska bra.

Nästa gång jag skriver blir på lördag. Än en gång vill jag har lite kommentarer att läsa när jag kommer hem. Det är ju inte mer än 2½ stackare som är duktig på att kommentera. Kom igen, ge mig lite bekräftelse här, va?
Berätta vad ni ska göra i helgen och vad som händer i era liv!

Hur som helst, jag tycker om er även fast ni är tysta som möss också. Det brukar ju jag vara, och jag tycker om mig själv.
Ha det bra, mina små söta! Och önska oss lycka till!
Puss!

| |
#1 - - karro:

får önska dig lycka till och sedan hoppas jag att resan går bra och att ni kommer hem bra skick ;)



din blogg är föresten hel mysig att läsa :)

man får hänga med i din vardag, riktigt kul.

själv så skriver jag inget som är intressant känns d som :P

bara en massa svammel om hur hysteriskt tråkigt vardags livet kan vara.



aja du får ha det så bra och sen måste du ju ta mycke bilder och lägga upp här på bloggen så man får se ;)



du kommer nog bli lika känd som "blondinbella" om du fortsätter i den här takten.



keep going ;)



kram

#2 - - My:

haha, du sa ju att du ville ha kommentarer. ville bara säga att jag läser din blogg, men orkar inte kommentera ;)

#3 - - Emmi:

tack så mycket :)

Upp