jag mår inte bra

Nu ska jag vara seriös i min blogg för första gången på väldigt länge.
Det är tungt just nu, och jag har lite problem med att hålla mig på benen.
Jag orkar inte vara rolig eller klok, så bloggen känns mer som något som tar energi från mig nu snarare än att ge mig.

Förhoppningsvis ska väl saker och ting ordna upp sig, men jag ville bara meddela att mina inlägg lär bli glesa.
Hoppas ni stannar. Era fina kommentarer gör mig lika fånigt lycklig varje gång.
Jag flinar precis som Elmo. Fast bredare.

- Vardagsstuff | |
#1 - - My:

Okej, men då förstår jag dig bättre :D Nej, det är lugnt. Du behöver inte be om ursäkt, jag ville bara förstå vad du menade. :) Förresten, jag har glömt att säga att fan vad snygg medusa du har :)

#2 - - Sara:

Sv: Okej, hoppas det blir bättre då! :)

Joo jag mår bra, lite stressad över alla jobb och så :p

#3 - - Amanda:

Hoppas det blir battre snart :)

#4 - - Moa:

Tjena.

Kan ju kännas så ibland!. Men det känns snart ska du se:D.

#5 - - Hannah:

Hej du gumman, skickar en stor kram och hoppas att du mar battre snart.

Jag vet hur det ar - men glom inte att det ALLTID blir battre sen... bara gor det du vill och tycker ar trevligt och vanta ut det.



STOR KRAM!

#6 - - karro:

Det blir bättre ska du se ;)

hoppas att vädret blir bättre med.

ha det så bra och hoppas vi ses.

Upp