liten men stor

Inte många dagar kvar till flytt alls. Typ... 7.
Fick lov att köpa en pall på IKEA igår, jag ser knappt mitt eget ansikte i badrumsspegeln. Jag kan se mitt hår. Jag känner mig liten.
Fick med mig sjukt viktiga flytta hemifrån-saker också. Typ doftljus och sånt. Och min fyrahundrafemtonde pläd. Bra att ha utifall att mina fyrahundrafjorton andra plädar skulle slarvas bort eller gå sönder.

Ikea är kul. Betyder det att jag är vuxen nu?
- Vardagsstuff | |
#1 - - husband:

du är totalt jätte vuxen!

#2 - - Paulina:

Oja, vuxenpoängsskalan visar "syntax error"! Men I agree, IKEA är kul! Vaniljdoftljus köper jag varje gång. För de kan ju ta slut. Hemma eldar jag inte för de kan ju ta slut. Slutsats? Jag har många vaniljljus, men jag älskar dem. Och plädar, har samma problem själv! Gah!

#3 - - karro:

haha nja.. vet inte om man är vuxen bara för att man handlat på ikea men man är vuxen nä man flyttat hemifrån ;)

Upp