PYSSEL

Igår impulsköpte jag en urgammal, mintgrön byrå. Med spindelnät på.
Mittenlådan gnisslar så det skär i hela kroppen, knopparna är lösa och
färgen flagnar, men jag... jag ser potential people.


(katten fick man inpå)

- Vardagsstuff | |
#1 - - Paulina:

Du är inte ensammen om att se potentialen ^^ På secondhand kan man ofta finna sjukt coola knoppar, lite färg så har man pimpat den totalt. Lite avis är jag allt ;)

#2 - - linn:

som tim gunn skulle ha sagt: make it work

#3 - - Peter:

Den kan nog bli riktigt snygg! fortsätt så

#4 - - Ida:

Åh, jag gillaren! Ser också potential! Och så diggar jag katten också. Fick du med honom gratis? Värsta fuskigt. ;) (förresten måååste jag komma och fota honom snart. och de andra katterna förståss!)

#5 - - karro:

tycer den var riktigt fin faktiskt :)

själv har jag en byrå min morfar gjorde på träslöjden när han var liten och den har lite tröga lådor.

men funkar aldeles utmäkt om man spikarfast baksidan ordentligt.

Upp