TO DO TODAY

- Städa färdigt lägenheten.
- Släpa min häck till tvättstugan och boka tvättid.
- Bli deppig över att jag måste tvätta.
- Mata ankor, för man kan inte vara deppig när man matar ankor.
- Sätta mig vid datorn för att kolla facebook, sedan fastna där i två timmar.
- Bli arg på mig själv för att jag satte mig vid datorn överhuvudtaget.
- Börja diska.
- Inse att klockan är sjukt mycket så jag måste stänga av musiken jag drog igång till disken.
- Lämna disken halvdiskad. Alla vet att det är omöjligt att diska i tystnad.
- Inse att jag glömde dammsuga då jag återigen trampar fast massa kattsand under fötterna.
- Somna.
- Vardagsstuff | |
#1 - - Isabelle:

hahaha det är sånt här som jag tycker är så galet underhållande, började skratta direkt!

#2 - - Sandra:

Haha jo jag märkte det. Men jag sökte på google och fick upp massa! Tack så jättemycket för hjälpen iallafall!

Jag är skitnöjd!

Upp