MEN DU

Vilken grej! Jag har ju en blogg! Med besökare! Hejhopp!

Idag var tanken att jag skulle jobba dubbla pass även fast jag är sjuk. Vet ni hur man fixar att jobba dubbla pass när man är sjuk? Det gör man inte. Fixade 5 timmar innan jag gav upp och åkte hem. Bäddade ner mig i sängen och tänkte tupplura i en timme. Jag vaknade efter 4½. Trött brud.

Annars tycker jag mest bara synd om mig själv idag. Men det är okej, för det är tisdag. Hade det varit onsdag hade det varit värre, för onsdagar är alltid coolare än tisdagar. True story.
- Vardagsstuff | |
#1 - - Mormorn:

Hallå gumman, hoppas du har kryat på dig och det är tur att det är onsdag idag och inte tisdag!! Lycka till på jobbet idag!! Massor med kärlekskramar till dig!!!

Svar: Tack mormorn min! Efter massa sömn kryade jag på mig finfint. :D Kramar!
linnnbe

Upp