TJEJ

Jag är på ett konstigt humör. Något slags asromantiskt myshumör. Vill bara krama hela världen, gråta glädjetårar och gifta mig. Så, med tanke på sinnestillståndet jag befinner mig i tycker jag att det känns som en sjukt fin idé att bädda ner mig med några nektariner i min säng och slå på vad som enligt mig kan vara den mest romantiska filmen någonsin.

Japp, ni gissade helt rätt.
- Vardagsstuff | |
#1 - - Karro:

hihi :] såg den för ett tag sen, den är super härlig!
sällan jag tycker det om någon bild btw :P

#2 - - karro:

film menar ja ju :P haha

jag menar att det är sällan jag tycker det om någon film i denna genre.

#3 - - karro:

film menar ja ju :P haha

jag menar att det är sällan jag tycker det om någon film i denna genre.

#4 - - karro:

film menar ja ju :P haha

jag menar att det är sällan jag tycker det om någon film i denna genre.

#5 - - Matilda:

All you need is love dobidobidoo *nynnar*

Upp