FLYTTADE





Åh. Sådärja. Vi är officiellt flyttade. Det är äntligen över. Ser fram emot att packa upp alla kartonger och få ordning här, men alltså... inte just nu. Just nu är jag helt sjukt slut i kropp och knopp (trots att jag försökt vara snäll med kroppen).

Ville mest bara ta en minut för att säga att jag har världens bästa mamma, pappa, mormor och farmor som hjälpt oss massor idag, med allt. Utan er hade det fanken inte gått! Tusen tack och tusen kilo kärlek till er! Sedan har jag ju en supersambo (som just nu skruvar ihop sängen, har mina misstankar om att vi kommer däcka i den så fort den står på plats) som varit så jäkla duktig idag. Åh. Bäst.

Nu kan jag äntligen slappna av lite! Hej Obbola och godnatt världen!
- Vardagsstuff | |
#1 - - mormor'n:

Tack för dom fina orden och 'Vassego' roligt att man kunde hjälpa till!!! Kramiz

Upp