MATT-INSPO



Vi måste ha en ny matta till vardagsrummet. Vet inte om det blir den här trippen, men ja. Vi ba måste. Sedan vi köpte soffan så ser våran turkosa matta så jäkla fjuttig ut, så en större matta skulle göra vårat kommande vardagsrum puurrfect. Jag älskar den turkosa (turkost är ju the shit), men den kommer liksom inte till sin rätt där framför soffan längre (och den finns inte större). Så. Jag har IKEA-spanat och blivit kär i alla tre här ovanför. Speciellt första och andra. Tredje är svinfin, men den hade varit finare för halva priset. Då hade den legat lika högt upp som dom andra. Emil har lagt sin röst på första, och jag har ju faktiskt sneglat på den mattan lääääänge... så det känns som att den leder stort. Men... jag vill ha allihopa! Jag vill ha fler vardagsrum! Och mer pengar! Gah!



Hittade en så fin instagram häromveckan, hon gör små underbara minimockasiner, och bor även jäkligt snyggt... och jag menar, kolla mattan där som värsta superpjäsen! Den är så förbannat stilig. Dom har dessutom en likadan soffa som vi har (fast i en annan färg, då), och alltså... det ser ju jäääkligt bra ut tillsammans. Det kan man inte förneka. 

Ja. Hmm. Japp. Vi måste nog överväga att låta den där flytta hem till oss redan i mars, känner jag nu. 
Det är en investering. Typ. Ish. Som ger avkastning i form av en väldigt nöjd och glad flickvän. 

Worth it. 


- Fniss & Inspiration, - Hemma hos mig, - Vardagsstuff | |
Upp