GÅRDAGEN

 
Den var som sagt rätt deppig och låg. Eller, dagen var väl inte det. Jag var det. Men ändå. Jag spenderade den i soffan med Milly, vilket var perfekt för sinnesstämningen. Tog bara en paus när mamma kom förbi en sväng och gosade med lillan medans vi passade på att städa lite. Hon är mest bara nöjd då hon får ligga på mage på någon just nu, hon vill inte ligga ensam någonstans... så då är det tur att mormor finns så vi faktiskt fick något gjort i det här kaoshemmet! 
 
 
Men ja, bortsett från den stunden var min stjärt klistrad i soffan framför New Girl och världens bästa grej - laxuppvandringen. Äntligen! Alltså, hur nördig som helst. Satt och kollade på laxarna i timmar och fascinerades över hur benhårda dom faktiskt är. 207 stycken har hittills vandrat upp i Stornorrfors enligt gårdagens statistik. Tänkte ba så ni vet. Åh! Måste åka dit någon dag. 
 
 
Kolla ba! Han i mitten satt jag och kollade på sjukt länge sent igår kväll. Vi bondade. Han åt mat och jag hejade på honom. 
 
- Vardagsstuff | |
#1 - - Anonym:

Våran lilla brulla älskar oxå att ligga på nåns mage. Vill nästan aldrig ligga själv så då köpte jag mig en bärsele. Bästa köpet nånsin! Man får händerna fria och kan greja utan en skrikande tjej i babysittern 👍 /Ida från föräldragruppen

Upp