HURRA!

 
 
Det var nästan så att jag insåg att jag var vuxen då jag tyckte att det här var helt sjukt kul att shoppa. Men bara nästan. Finflarrorna! Och så tar vi och ger tutte en till chans. Den där kan hon ju bara inte säga nej till, morsan har faktiskt valt med omsorg.

Vi blev i alla fall bortskämda med Subway-middag av Andreas och Frida. Så jäkla gott, och så jäkla trevligt. Det är som en bra grej vi har börjat med känner jag, det här med att den som hälsar på tar med mat. Det är så man bygger vänskaper. Med mat. Lix. 

Den här dagen är betydligt bättre än gårdagen. Nu hänger hela lillfamiljen i soffan, och jag sitter vid min dator för första gången sedan innan hon föddes. Den har stått på golvet och agerat Netflix-källa till TVn bara i typ 5 veckor. Men nu... nu ser Emil på fotboll (som jag inte är sådär överdrivet intresserad av), så jag fick faktiskt en anledning till att flytta upp lilldatorn. Känns typ konstigt att trycka på tangenterna. Stackars bortglömda dator. 

Nu ska jag kolla på klänningar (och laxar). Behöver ju shoppa sommarkläder till min nymammakropp... men det är likförbannat inte lika kul som att shoppa nappflaskor. Å hör sen. 


- Vardagsstuff | |
Upp