MAMMADAGEN

 
 
Trots att vår lilla fröken fortfarande bor i magen så blir jag bortskämd med min allra första morsdag! Frukost (eller, "fruktos" som den blivande pappan så fyndigt kallade det) på sängen och värsta finpresenten. Har beundrat och suktat efter dom där glasen i över 4 år, vilket alltså Emil snappat upp till min stora lycka. Dom är så sjukt jäkla ljuvliga, och nu har jag 6 stycken! 
 
Den här helgen är fin, och om man bortser från förkylningskaos osv så mår jag bra. Jag känner mig väldigt lycklig, av många olika anledningar, och jag njuter av alla fina känslor till max. Ba suger in dom.
 
Nu ska jag försöka lämna den här ack så bekväma sängen, ta en dusch, måla naglarna och bara vara en stund innan vi beger oss mot mina föräldrar för morsdagsfirande och middag. Good stuff. 👌 
 
Så, grattis på morsdag alla supermammor! 
 
- Samboliv, - Vardagsstuff | |
Upp