PJUH


Jo, men alltså. Nu är jag lugnare och gladare. Duschen gjorde susen. 

Så. Dagen? En väldigt tom måndag. Milly har varit lite hängig och jag har mest bara haft ont i huvudet och laddat upp mentalt inför veckan. Vi har en del att göra inför dopet, men det känns kul! Imorgon ska jag skicka iväg Emil för att köpa allt som behövs till bakningen, och sedan ska jag och mamma baka typ resten av veckan. Eller ja, åtminstone typ en kväll eller två. Det ska bakas daimsnittar, drömmar, bountyrutor, chokladbollar och allt möjligt göttigt. Det kommer inte direkt bjudas på nyttigheter på Millskrutts dop. 👌 
På onsdag kommer prästen hit, och imorgon kommer mormor hit och klipper mig och Emil. Perfekt! Har dock insett att jag måste skjuta på mötet med studievägledaren till nästa vecka, men asch. Hellre det än att jag ska sitta där på torsdag med tankarna på hundra andra håll. 

Men nu; SÄNG. Ällllskade säng! 


| |
Upp