TISDAG

Jag har ont i halsen och är svinslö. IGEN. Mitt immunförsvar är helt, helt, helt fuckat och jag är 100% övertygad om att det är sommarens psykiska illamående som ligger bakom. Lite tråkigt dock att bakslaget kommer nu då jag faktiskt börjar må bättre. Men. Ja. Så äre.

Bra första dag på skolan. Bara krisat lite. Typ "VAD FAN HAR JAG GETT MIG IN PÅ???". Men, sån är jag. Det svänger och har sig. Det är ju trots allt lite av ett stort steg att byta karriär sådär till något jag inte vet ett jävla skit om. Än. Måste fan bara se framåt. Målbilder: Normala arbetstider + kul med ett jobb där min perfektionistsida får härja fritt.

Dock är Milly inte särskilt pigg ikväll, så vi får se hur morgondagen blir... men jag hade ju räknat med lite VAB såhär i förskolestart. Knappast ovanligt.

Men alltså, förstå lyckan då Emil kom hem med det här;

Han tyckte jag behövde glass ikväll med tanke på halsen, plus det här;

Han ba; ät glass och spela. Jag ba; OKDÅ. Har höga förväntningar på denna. Så nu kör jag. Fallout igång och världen kopplas bort. Tack och hej så länge.

- Vardagsstuff | |
Upp