🎄

Den majestÀtiska granen Àr nu klÀdd hÀr hos hushÄllet Berggren/Svahn pÄ Löftets. Magnifik. Glittret kompenserar inte bara för dess storlek, utan Àven för det faktum att vi ej orkar ha en stor gran i Är pga en galen kalvkatt och en ettÄring. Och Buffel. Det skulle sluta i en katastrof som jag inte kÀnner mig stark nog för att hantera just nu. SÄ det fick bli sÄhÀr!

Annars?
Hade en fin helg. Heldag med major megashopping tillsammans med min kÀra mor hela lördagen, och julpynt osv med lillfamiljen igÄr. Mysigt. Avslutade kvÀllen med pepparkakor, julmust och Gilmore Girls. Jag trivdes.

Dock hade jag klarat mig utan den hÀr mÄndagen. Ni vet dom dÀr dagarna dÄ saker bara inte kÀnns riktigt bra? Vilket automatiskt verkar resultera i att inget gÄr riktigt bra? Ja, men en sÄn dag. Lite Ängest, lite kritiska tankar riktade rakt mot mig sjÀlv. FruktansvÀrt oskönt i sjÀlen. Men - det har ju trots allt varit mÄndag. Men jag har mest bara tyckt att jag varit bajsjÀvlasÀmst idag, vilket jag dÄ Àven blev. Slipade Ät helvete, och sabbade varenda jÀvla spackling. Vilket gjorde att jag kÀnde mig Ànnu sÀmre. Vilket gjorde mig mer ledsen. Vilket sög jÀvlars all energi ur mig. Bajsdag! Hoppas morgondagen bjuder pÄ bÀttre kÀnslor och bÀttre resultat.

Nu tÀnker jag krypa ner bredvid min sambo. Godnatt mÄndag. Gött att det Àr en hel vecka tills vi ses igen.

Bob har aldrig varit stiligare.
Med smak av saffran. JĂ€vulskt god.
Det hÀr ser inte mycket ut för vÀrlden, men jag tÀnker tala om för er vad det Àr. Det Àr en Chocolate Fudge Brownie Nutella Shake frÄn Grinded, och det Àr det godaste jag nÄgonsin druckit i hela mitt liv.
PÄ önskelistan #1. (Duh.)
PÄ önskelistan #2. SÄklart.
- Vardagsstuff | |
Upp