MEN, VILKEN FIN HELG

Igår kom Ida hit! Så obeskrivligt jävla välbehövligt. Mötte upp henne på stan rätt tidigt och käkade frunch på McDonalds innan vi strosade på stan ett tag. Händer inte ofta nuförtiden, så det var sjukt härligt. Småshoppade och spanade lite julklappar innan vi tog bussen hem till oss och pratade, hängde med Milly och käkade pizza. Himla fint! Och efter hon åkt så gosade jag ner mig i soffan med sötsambo och kollade lite AHS innan jag rådäckade. Vaknade vid 8 imorse och kände mig så jävla utvilad (och Emil också), och vi ba... jaha? Ska man stiga upp eller? Tillslut kom Emil på att klockan ju egentligen var 9-nånting, så det förklarade varför vi var så jädra pigga. Steg upp och käkade frukost framför Pokémon innan vi stack iväg för att göra bort lite ärenden innan vi åkte ut till Obbola för att tvätta bilen som varit mycket smutsigare än den förtjänar att vara ett tag nu, och försöka montera motorvärmare... tills vi insåg att vi måste kunna lyfta upp bilen för att komma åt det. Ska prata med min lärare om jag kan få fixa det då jag ändå ska lägga om och byta däck på vår bil där på tisdag. Blev i alla fall bjudna på fika efter bilfixet, och nu ligger jag i soffan och är helt sjukt trött + skallebang på det. Köpte Skyrim idag, så har börjat spela lite smått... men tror inte det blir så jädra mycket just ikväll. Är i alla fall imponerad hittills, det är så fint! Vill bo där.

Nåja. Imorgon drar vi igång sista delen av grundkursen, vilket är el-delen. Så vansinnigt otaggad på det att det finns inte ens, den har jag typ fruktat. El?! Jag kan inte ett skit om el. Förvisso kunde jag inte ett skit om bilar heller innan jag började, men ändå. El??? Så jävla tråkigt. (Bra attityd här.) Men, det är bara det kvar innan jag får börja med mitt. WHOOPIDOO!

Jajävlar. Livet flyter på. Helt enkelt.

Hinner inte ens ta ett kort innan jag spiller. Typiskt jag.
Du är så himla värdefull för mig.
...jävla ovanligt att det blev shopping till bebisungen.
Ni vet. Jag "unnade mig", som man säger.
Längtar så sjukt mycket efter juuuuleetiiiid, stilla rooo och friiiid! Rekommenderar alla i hela världen att köpa det där doftljuset från Lagerhaus. Jävlar, vad julgott det luktar.
- Vardagsstuff | |
Upp