HÄR EKAR DET TOMT


Läget just nu; brutal huvudvärk som strålar ner i nacken som värktabletter vägrar bita på. Vetefan vad jag har gjort. Men, här ligger jag och inväntar hockeyn som börjar om två timmar. Tröstäter en kaka eller två. 

HU. Helvete vad ont jag har. Men! Jag har haft en svinbra vecka. Min utbildning är guld, men något som är ännu mer guld är människorna jag får dela dagarna med där. Så himla bra personer, mina dagar är sjukt roliga tack vare dom. Sedan är det rätt guld att få komma hem till min ack så ljuvliga lillfamilj varje dag också. Just nu har jag det himla bra, faktiskt. Jag minns nog inte ens sist livet kändes såhär kul och smärtfritt. Det flyter bara på! 

Jag är alldeles för seg för att komponera ihop en intressant text här, så jag slänger upp lite bilder från veckan istället. Mycket enklare. 


Ut på äventyr förra söndagen. Hon fick välja jacka och mössa själv. Hur gulligt?
SÅ magiskt fint i ögonen att det faktiskt börjar bli ljust redan innan 7. Morgnarna är tusen gånger lättare.
Spel, i massor. Som vanligt. Hur bäst som helst.
...och så sprider vi kärlek.
Och maskerar bilar. Den här jävla bilen ska bli klar i veckan. Det har gått så sjukt segt pga vabbande, sjukdomar och elände. Men nu ser vi ljuset i tunneln.
Vi tjejer fick ÄNTLIGEN egna skåp i fredags!!! 👊 Så, ni kan kalla mig Rainbow McGlitter nu. Får man välja namn själv så får man fanken ta vara på den möjligheten.
OCH HÄR DÅ? Kolla!!! Äntligen! Snart behöver jag inte ha ont varenda jävla dag längre!
Golunchfredag. Den satt fint.
Pokénad efter förskolehämtning. Trött avkomma. Fint ljus.
Spel + TWD + fredagsmys i fredags. Inte så illa.
En snabb pokénad igår innan vi stack ut till Obbola.
Där blev vi bjudna på tacos, och så spelade vi spel, drack lite vin och kollade mello. Sjukt bra kväll.
Standard. Förlorarhand.
Milly fick låna världens gosigaste filt då vi åkte hem inatt. Notera ögat som kikar fram där.
Äntligen lite snö igen så att världen blir sådär mjuk och fluffig. ❄
Ett litet kakbak från tidigare idag. Kolakakor med extra mycket sirap i. Så jävla gott, i all sin enkelhet.


Nu ska jag gå ut och ta ett pokéstop, sedan måste jag leta reda på min värmekudde. Det här går inte. Men pokéstopet är viktigt, så det är prio på det. 


- Vardagsstuff | |
Upp