ONSDAG

PANG sare och så var det tydligen onsdag. Den här veckan är precis likadan som alla andra veckor, men ändå har jag absolut ingen koll på dagarna. Igår var jag 1000% säker på att det var onsdag, och idag tror jag av någon anledning att det är tisdag. 


Iz wrong. Min hjärna duger ju inte till något. Igår fick jag fråga min lärare typ 5 gånger vart lackskarvarna skulle gå, och sedan när jag slipat klart allt och frågade vad jag skulle göra efter det, så han ba; Du är ju inte alls klar, du har ju hela framskärmen kvar? Så jag ba; MEN DET VISSTE JAG VÄL, och han ba; Har du dåligt minne eller? Och jag ba; .........ja. 

Så var det med det. Dags att börja med post it-lappar överjävlaallt så att jag vet vad jag ska göra med mitt liv. Typ. 

Nu sitter jag i soffan. Så jävla ovanligt. Planen var att träna ikväll, men pga ryggont så tänker jag faktiskt låta bli. Jag är snäll och lyssnar på min kropp nu. Faktiskt. 
Har haft hemstudier idag, och varvat det med lite städning och sånt. Onsdagar är alltid rätt produktiva! Skillnaden på hur snabbt man kan städa nu och innan man blev förälder är helt sinnessjuk. Förut tog det typ en dag, nu kan jag lätt få allt gjort på en timme. Helvete, så effektiv jag blir. Och sedan hämtar jag Milly och hon tömmer ut allt lego i tre olika rum och ritar på bordet och häller ut vatten överallt och kastar sin middag över hela rummet. :))) Men jäsiken, en stund fick det vara himla fint! Ska fota vårt nystädade hem någon gång och sätta upp bilden på dörren bara så att folk får se hur det egentligen ska se ut. 

Men, annat nytt? Knappast mycket. Eller ja, jag fyller år imorgon. 26. Närmare 30 än 20. Happ. När hände det? Måste jag börja köpa vuxenbiljett istället för ungdom på bussen nu? Sen när är det okej att kalla mig vuxen? Är alla vuxna såhär? 
Då jävlar har vi problem. 

Över och ut. Nu ska jag spela Skyrim och äta isglass. 

Och här har vi de enda två bilderna jag tagit sedan jag skrev sist; 


Folk kissar på golvet på skolan och vår administratör blev arg. Dålig stämning.
Här gömmer sig Melman för dammsugaren då jag har mina städryck, och sedan brukar han passa på att ta en tupplur också. Då han lix är där, typ.
- Vardagsstuff | |
Upp