TAPPAT DEN

Japp. Jag har tappat bloggtaggen, tydligen. Men det brukar ju ordna upp sig tillslut. Kanske. Typ. 


Men! Jag har haft en så jädra fin måndag? Måndagar brukar ju vara 100% obekväma! Men nej, den här måndagen har varit i klass med en fredag. Allt har bara gått som en dans. Dotter på topphumör varje sekund, jävla produktiv på skolan, sittplats på bussen hem, jag på topphumör och allt i livet ba; JAPP. Vaaa!!! Jag tänker då inte klaga en endaste sekund. Sånt här händer ju ungefär... ja, näe, men prick aldrig på måndagar. 

Ikväll har jag halkat omkring här på Umedalen och fångat lite pokémons och kollat på gammhusen. Tycker att Umedalens gamla sjukhusbyggnader är rätt mäktiga. Faktiskt. Och det är mysigt att traska omkring där på kvällarna. 

Men nu blir det ett TWD innan jag kryper ner med sambo i sängen och supersover. För tro mig, då väckaren ringer 05:15 imorgon så kommer det här ljuvliga humöret vara ett minne blott. Då kommer det snarare kännas som att jag ska dö av den psykiska smärtan och som att jag aldrig någonsin kommer känna mig pigg någonsin igen. Precis som imorse. Och alla andra morgnar. #livetsomsjukligtmorgontrött 


Gav Jönsson och Morgan matchande avtryck. Så himla fint.
- Vardagsstuff | |
Upp