TYP SÅ


👇


Åh, Umedalen.
Vi vann tejp-VM.
Snabbkurs i svetsning i väntan på uppgifter.
Knappast en ovanlig syn.
Igår så fick jag äntligen tummen ur och gick till...
...BIBLIOTEKET(!!!). Äntligen! Heja kvällsöppet. Heja att vi har typ 200 meter dit. Äntligen, äntligen, äntligen ska jag få läsa den bok jag varit mest taggad på att läsa under hela mitt 26-åriga liv. Fick beställa den från ett annat bibliotek, men hoppas stenjävlahårt på ett sms imorgon.
Åh, Umedalen.
ÅH, UMEDALEN. Skrytig kallhimmel imorse.
ÅH, slut för dagen. Sol. Snö. Alltid fint.


Idag har vi börjat måla Forden! Äntligen får jag börja kladda med färg på riktigt. Ska bli så jäkla spännande att få se slutresultatet. Och håll alla tummar för att jag inte tabbar mig allt för mycket. Lite nervös eftersom att det faktiskt inte är en övningsgrej, utan en riktig kund. Men, det ska nog gå bra! Kände väl däremot inte att jag kunde vara så glad över det som jag vill eftersom att jag fortfarande är helt trasig i nacken. Strålar upp i skallen bakom ögat, och ut i käken. Fruktansvärt. Men, det ska nog gå över. Fortsätter väl att missbruka min lavakudde på kvällarna och knapra ipren. Ska bli gaaanska skönt med hemstudier imorgon... 

Och... ja, men typ så. Det var det. Känner mig skör och ledsen idag, och har haft så jävla ont i gallan senaste dagarna. Satt och grät på golvet tidigare idag, men då kom Milly och gav mig en kram. Tveklöst den bästa medicinen. Sedan kastade hon lego i min skalle, men det må vara. 
Resten av kvällen ska i alla fall spenderas framför Skyrim, om mitt huvud tillåter. Annars halvsovandes framför random serie. Vansinnigt storslagna planer. 

- Vardagsstuff | |
Upp