FÖDELSEDAGSBESTYR

Lillfamiljen får all min uppmärksamhet i veckan! Igår fyllde min partner in crime/bästa vän/kärlek/andra halva/fästman år, så vi käkade gott och nördade serier. Som alla andra fredagar, förvisso... men det var gött och sådär! Vi bestämde att han skulle firas mer idag istället, så idag ordnade jag och Milly gofrukost (ok, hon satt och kollade på Babblarna), och ikväll ska vi bjuda mina föräldrar på middag. Det blir lugnt och fint! Jag har dock planer på ett större 30-årsfirande framöver då jag ordnat barnvakt och grejer, så så lätt kommer han inte undan. Minsann. 


Annars har jag haft en lugn vecka. Mest bara vabbat och gosat med Milly. Tränat, spelat, städat, sovit. Sådär som alla andra veckor. Typ. Milly snackar massa goja och är 100% heltokig och underbar, och Emil är sådär typiskt Emiltokig och fin. Vardagen är förjävla rolig då jag får dela den med dom där två. 

Ja. Jo. Den här veckan har varit tusen gånger bättre än förra veckan. Ändå tur att jag inte har ett så svängigt humör. 

Nu ska jag plocka till och förbereda middagen så gott det går, sedan ska vi väl härja järnet tills finfrämmandet kommer. Och då lär vi väl härja lite till. 🎉 Milly är ett stort, stort fan av mormor, morfar och morbror Ping. 


- Vardagsstuff | |
Upp