HEJ LÖRDAG


Fick mig en sjukt välbehövlig sovmorgon idag. Släpade mig upp strax innan 10 och käkade frukost med min ack så vackra familj, och nu sitter jag i badet och är förbannad över att jag ej fått operera bort min galla än. Måste ringa min läkare till veckan. Så jävla less. Men nåja! 

Igår var det lugnt. Lugn filmkväll efter en inte så jävla bra vecka. Det här är första veckan som jag faktiskt tvivlat på mig själv och min utbildning sedan jag började. Alltså tvivlat på riktigt. Jävlar, vad illa det känts... allt har gått så sjukt dåligt, och jag har enbart känt mig värdelös. En liten boost hade verkligen varit välbehövlig, men den har uteblivit. Pissvecka! Men, jag har åtminstone varit där. Jag har åtminstone försökt. Att det sedan inneburit att jag stått med gråten i halsen 80% av tiden, det må väl vara. Men jag har varit där, och inte gett upp. Det är framsteg för att vara jag! Det hjälper även en hel del att ha fina människor där som höjer ens humör alla raster och lediga stunder. 
Så, just nu är jag vansinnigt otaggad. Befinner mig i en riktig svacka, men jag ska försöka ladda upp så gott jag kan under helgen och ta nya tag till veckan. Jag är ju trots allt där för att lära mig av mina misstag... men jävlar, ibland är det tungt att vara sämst. 

Idag är väl inte humöret på topp heller, men eftersom att vi inte har några planer alls så tänker jag låta det vara så. Ibland behöver man bara få må lite dåligt. Jag vet att det går över. 

Nu; Skam. 


Morgan hade med sig ytterligare ett spel igår. Tsoro(?) tror jag det hette. Klart kul! Och enkelt. Sånt gillar jag.
Golunchfredag intogs på en lunchrestaurang på industriområdet. Helt okej!
Världen har blivit vintervacker. Idag är det ännu vackrare ute (och kallare), får se om vi tar oss ut en sväng sen.
Paketöppning igår! Alltid skoj.
Äntligen Lush. Älskar att dom alltid skickar med prover.
...och Matsmart! Nu har vi 12 påsar Camel Balls-tuggummin, en jävla massa dressing, lite propud och lite annat smått och gott. Typ mjölmix, såser osv. Bra att ha! Dock hade dom missat att packa 6 varor (allt jag hade köpt till Milly), så jag blev sur ändå. Men jag slängde iväg ett irriterat mail, så det löser sig säkert. Matsmart är ju en bra grej i alla fall.
Veckans skräckis blev Lights Out. Den var bra! Det kröp lite i kroppen på mig som redan är mörkrädd.
- Vardagsstuff | |
Upp