HELGERNA GÅR FÖR FORT


Lite så. Helgerna går faktiskt lite för fort. Även fast jag vabbade förra veckan så känns det som att helgerna går lite för fort. Men det är okej! Det är okej. Jag hoppas bara att skolan kommer kännas okej den här veckan. Fick ju inte direkt in något flow under dom få timmar jag var där i måndags. Men det visar sig väl. Jag är lite taggad. Inte mycket, men åtminstone lite. Det jag håller på med just nu är svårt, tidskrävande och lite tråkigt. Men det kommer ju sånt också. Får väl bara se till att bli klar så jag kan gå vidare snart. Ska ladda upp med tårta, Vanilla Coke och massa Skyrim ikväll i alla fall! 

Igår var en fin dag. Mycket fin dag! Vi firade Emil, åt gott och umgicks. Sedan såg vi TWD. Ovanligt. Fast inte. Men vi gillar det. 


Jag gjorde en sjukt onyttig tårta som hade ett lager med nutella och bananer...
...och ett lager med vit chokladmousse och jordgubbar...
...och grädde och grejer utanpå. Stillade sötsuget rätt bra, vill jag lova. Men den blev god!
Han fick massa choklad. Jag ba "åh nej".
Vi fixade fest. Milly hjälpte.
Och han fick fina blommor.
Jävulskt nöjd kille som fick en T-rexskalle (som kommer på posten snart) av sina svärföräldrar. Jävulskt nöjd! Sedan fick han lite smått och gott, och en klocka av mig och Milly.
Svarta och gula ljus. Det enda rätta.
👐👐👐


Som sagt, en himla fin dag. 

Nu ska jag busa med lillfamiljen innan vi trycker i oss rester från igår. Knappast äckligt. 


(Vi käkade kycklingwraps.)
- Vardagsstuff | |
Upp