TISDAG

Dagen = bra. Trött som ett jävla djur i dvala (Somnade på bussen till skolan?!?!?! Sånt händer ej mig.), men kaffe löste det någorlunda. Japp! Imorgon är sista dagen innan långhelg, så sjukt fint. Har ju aldrig fått njuta av random röda dagar tidigare, så varje gång det händer nu känns det typ som en födelsedag. Ganska sweet!


Det här har jag pysslat med idag! Börjat på ett "lite" större projekt. Så jag drog ut några bucklor och slog in några. Det är kul! Pin pullern är så sjukt kul att använda.
Blev ivägsläpad till en spelbutik på fikarasten. "Jag följer bara med om jag får ta med mig kaffet", sa jag. Och så blev det.
Jag och Emil har kommit fram till att vi verkligen behöver utöka vår spelsamling, och i den här butiken så fanns det ju bara ca 1000 saker jag kände behövde flytta hem till oss. Jävla tur att jag lämnade plånboken på skolan ändå.
Världens tråkigaste lunch - check. Men grönt är ju skönt osv.
En liten kvällspromenix, följt av mys framför TWD. Ytterst lite att anmärka på.
- Vardagsstuff | |
Upp