ORKAR INTE

Den här veckan är riktigt jobbig. Allt är riktigt jobbigt just nu. Prick allt. Orkar inte sätta ord på det, orkar inte tänka så jävla mycket, för det blir bara mörkt av allt. Så jag distraherar mig med mobilspel och spökprogram just nu. Funkar helt klart.

Imorgon avslutar vi terapin. Går sönder av tanken. Så jävla livrädd inför allt nu, för jag känner mig inte alls klar. Hela livet känns så otryggt just nu, och det är vidriga känslor som härjar i själen. 

Hu. Men ja, sista terapin imorgon... sedan är det första träffen hos Astas kurator sedan i juni på torsdag, och så ska jag på begravning på fredag. OCH SÅ PMS PÅ DET. Den här veckan blir jävligt vinglig. Jävligt, jävligt vinglig. 

Nej. Orkar inte. Ska slå på mer spökprogram och pussa på Melman. Det blir bäst så. 

Slänger upp lite blandade bilder istället. 
Intogs med rejäl klick havrefraiche. Blev bra i munnen och själen.

Dagens middag blev god! Såndär svinbra one pot-gryta med allt möjligt göttigt i, som typ sötpotatis, morötter, linser, lööööööök (=vitlök, rödlök, purjolök), tomat, spiskummin, kanel, paprika, sambal osvosvOSV. Bra.

Så jävla oraffig, men ganska mysigt när båda mina hanar ville lunchvila på mig igår.

ORIGINALET. Lyckan då jag hittade dessa på Willys. Åh, rakt in i nostalgimaghjärtat.

Vi gick och röstade i söndags och Milly hade Iron Maiden-tröja, blomma i håret och en liten grön handväska full med doktorsgrejer och en studsboll. Ganska gulligt.

Bakade svingoda kakor. Hittade ett recept på Pinterest (såklart) som var sjukt enkelt och gick sjukt fort. Sånt gillar jag. Småkakor som får en typ marängig yta och är sega inuti och smakar typ kladdkaka. Ba ja? Helt rätt.

Den här tjusiga outfiten hade hon dragit på sig en morgon. Jädra glädjespridare.

Och en avslutande bild på Buffel då hon gömt sina ben. För att varför inte. Hon är gullig och fyller 8 år nästa vecka. Det ni.

JAHA. Bilderna hamnade i värsta oordningen. Orkar jag fixa? Nej. Skit samma. Ha överseende.

- Vardagsstuff | |
Upp