SNETT

Fel val av film, och jag har nu triggat mig själv till ont-i-magen-ångest. Tröttsamt, men Emil ringde och avbröt och fick mig på bättre tankar. Sedan bytte jag till Friends. Kan ej se spökprogram pga är gräsänka nu i två dagar eftersom att Emil ska till Norsjö och Malå, och jag är nog mörkrädd som det är då jag är ensam. Här på Umedalen. Med massgraven ett stenkast bort.

... 

JAJA. 
*happythoughtshappythoughtshappythoughts*

Ok, ja. Näe. Men mindre mörkrädda tankar åtminstone. Imorgon ska jag på begravning. Känns skönt att få ta ett sista farväl, men även oerhört sorgligt. Såklart. Den här tunga veckan bara flyger förbi. Lite skönt att den snart är över, men lite läskigt då jag inte vet hur eller när jag kommer landa i känslorna. Eller snarare, om jag kommer landa eller kraschlanda i känslorna. Jag hoppas på det förstnämnda, men just nu har jag lite svårt att styra det där. Känns skönt att mamma hämtar Milly på förskolan imorgon och tar med oss ut till Obbola. Vill inte vara ensam, och familj är bra skit. 
Har egentligen så mycket jag vill skriva om så himla många saker, men jag tar det sen. Nu ska jag gå och borsta tänderna och bädda på soffan. Tycker inte om att sova ensam i storsängen, så att somna till en sitcom i soffan känns mycket bättre för själen.  🖤 


- Vardagsstuff | |
Upp