fredag med... f, eller något

Jag bestämde mig för att göra mig av med lite onödiga pengar.
Jag älskar höst, jag älskar höstkläder.


yummie 
Och jag vet inte hur man lägger upp bilder så det blir sådär fancy, men jag bryr mig nog inte heller.

love, lots and lots of pure love    


Mössor, scarf, kavaj och topp från H&M
Skor och tee från sneakersnstuff.com


Förmodligen bryr ni er föga om vad jag köper för kläder, men ja. Jag har så mycket fritid att jag känner ett visst behov av att uppdatera er även inom det området. Se vad ledighet gör med människor?
Jag sitter här och ringer som en idiot till enhetschefen på det servicehus jag vill ha praktik på.
Det börjar kännas som att vi är i ett olyckligt förhållande eller något. Hon ringer inte upp mig, hon svarar inte när jag ringer.
WHAT DID I DO WRONG? PLEASE EVA! Please! Just listen to what I have to say, I can explain! WE CAN WORK THIS OUT!
Oh, Eva-hah-aaaaaa.


I'm a sad human being.
| |
Upp