SKÖNT


Tog en kvällspromenad idag också, sjukt härligt. Himla mysigt att traska några kilometer i byn när det är mörkt och så, och nu landade dagens runkeeper-aktivitet på 11-nånting kilometer. Känns bra. Vad är det som går och går? Linn. Japp. Undrar om människorna i byn börjar bli less på att se mig. Galna morsan med neonrosa jacka.

Skit samma. Imorgon kommer jag i alla fall inte ha tid att gå lika mycket, och det kanske är bra med tanke på att jag känner av foglossningen ikväll. Imorgon ska jag (äntligen!) hälsa på på jobbet med Milly en sväng! Fattar inte att jag inte tagit mig dit förrän nu. Skämmes. Men ja, nu äntligen. Vi ska även käka middag med mamma igen. Pappa är bortrest flera dagar den här veckan, och då passar mamma på att bjuda oss på mat som han inte tycker om lika mycket som vi andra gör. Ganska skön ändå! Igår var det alltså soppa, och imorgon blir det KALOPS. Åhhh, så gott. Var evigheter sedan jag åt det, så jag längtar redan nu. Smask. 

Men näe. Over & out, onsdag. Nu ska jag trycka i mig en ipren, äta en svingod kiwi och sedan sova asgott. Fast först måste jag leta reda på tandkrämen som jag tydligen, i något förvirrat tillstånd, gömt. Och jag har inget minne av det och ingen aning om var. Trodde Emil skojade, men tydligen inte. Såatte... let the tandkrämsjakt begin. 

Nattinatt.


- Vardagsstuff | |
Upp