piller kan TA SIG

Det har blivit en vana för mig att må illa varje dag. Jag har tyvärr tvingats se sanningen och inse att jag måste byta p-piller. Det känns otroligt drygt. Inte för att det är svårt eller medför några jobbiga konsekvenser, mest bara för att jag är så jävla lat.

Okej, middagen var fantastisk. Grillat sitter aldrig någonsin fel.
Min moster rekomenderade några andra piller som det inte heller var lika stor risk att man gick upp i vikt av.
Bara så ni vet, liksom.

Nu ska jag lägga mig i soffan och dricka vatten. Det är ungefär så alla mina kvällar ser ut nu när jag mår så jävla illa.
Usch, jag har rätt att gnälla, jag lovar er!

Så puss på stjärten, nu ska jag glo på tjejfilm.
| |
#1 - - Anonym:

jag fick en himla massa problem av båda p-pillerna jag hann prova, nu äter jag inga och mår hur bra som helst!

Upp