in tha house

Utvilad efter en lååång och god natts sömn för första gången på evigheters evighet. Det kunde inte vara mer underbart.
Kom hit igår efter middagen och myste med katterna lite, sedan ringde Petter och jag drog mig ut för att umgås.
Sjukt härlig kväll var det. Vi gick en promenad ner till lillhamnen och låg på en brygga och pratade om allt värdelöst i våra liv. På ett bra sätt.
Ibland känns det väldigt illa att inte ha någon kamera, för det var så sjukt fint!
Gick tillbaka till Petter och lyssnade på bra musik, åt isglass och kollade in balbilderna.
Satt och kritiserade klänningar i någon timme, sedan vandrade jag tillbaka hit.
Första gången någonsin jag sover ensam i ett hus, och jag är sjukt mörkrädd. Ganska imponerad av mig själv som inte avled av någon typ av hjärtattack. Hjärtinfarkt. Hjärtsnörp. Hjärtstopp. Slaganfall. Jag vet inte.

Steg upp för en timme sen typ och åt gofrukost. Nyttiga, nyttiga jag.
Ringde mor nyss och frågade om vi kunde fara och köpa lite allergimedicin, min näsa kliar så jag blir määhä.
Äjä, fick reda på att pappa inte mår bra, så han kanske måste fara in igen. Så om ni undrar om mitt överseriösa och tråkiga inlägg är det helt enkelt bara för att jag är aningens orolig.
Hoppas det går bra.

Nu ska jag breda ut mig i den underbara dubbelsängen och se på tv. Åhå, så skönt!

Skriver senare.
| |
Upp