ännu ett viktinlägg, typ

Jag blir så glad över mina 'POWERWALK'-kommentarer. Ni är allt för bra!
Jag har varit så duktig så i flera dagar nu. Äta bra, powerwalka, sova bra.
Jävlar i berget, livet kanske känns vettigt snart?

Men ett problem har jag ju då. Jag saknar tålamod... helt. Jag vet inte vad det är.
Jag är en sån som vill att allt ska hända snabbt. Jag springer då jag ska hämta saker bara för att det ska gå fortare. Det tar ju så mycket längre tid om jag går, och det har jag absolut inte tålamodet för.
Jag vill att mina tröstkilon ska rinna av mig. Synligt. Jag vill hoppa lite, dra ut en liten kork ur vardera stortå och låta fettet rinna ut i avloppet. Skaka lite nonchalant på foten för att få ut de sista dropparna, vinka glatt och säga "tack för en trevlig tid".
(fast vi kan skippa den där sista lögnen)

Dåligt.
- Vardagsstuff | |
#1 - - karro:

Ja du tänk om det vore så enkelt att gå ner i vikt, då skulle man helt klart inte tveka.

själv så saknar jag ork och tid till att ta mig och träna.

men nu ska det väl förhoppningsvis bli av snart nu när jag börjar känna mig frisk.

#2 - - Linda:

powerwalk!

Upp