FLYTT, HÖST & LYCKA

Hejhejhallå bloggen! 
Det har hunnit bli höst, jag har hunnit bli stadsbo och hela livet känns fantastiskt. September är min absoluta favoritmånad på hela året, och jag är nyinflyttad i min lilla drömlägenhet i ett gammalt trähus Väst på stan. Kommer slänga upp en massa bilder senare! Nu får ni nöja er med en 2 dagar gammal bild på ett Linn-face. Coolt.



Annars då? Jag lever. Traskade in till centrum och köpte en vinbox idag. Classy, classy. Hade planer på att mysa ihop mig i soffan med ett glas vin framför SATC, men så blev jag inringd på nattpasset, så där rök den storslagna planen. Oh well, vin på en torsdag funkar också! 

Nu kommer jag i alla fall bli jäkligt mycket mer aktiv här, sorry för sommaruppehållet! 
Puss och hej, jag är en glad leverpastej. 
 
Eller alltså, ja. Hejdå. 
- Vardagsstuff | |
Upp