FIN SÖNDAG

Idag blev det en spontantripp ner till Övik för att catcha up med min fina Ida en sväng. Inte så pjåkigt alls! Hon är fin. En fin söndag på många sätt. Julpynt och städ blev inte prioriterat idag, men vad gör det? Jag har lyssnat på julmusik typ exakt hela dagen för att liksom kompensera. Så ja, jag tror jag har mitt på det torra. Imorgon gör vi ett supermegaryck, och så måste jag köpa GLÖGG. Glögg!!! Åh, så ljuvligt. Och pepparkakor, och ädelost. Efter julpynt så julpyntmysfikar man. Så enkelt är det bara. 

Nu har jag dock tagit en paus från julmusiken och gosat ner mig i mitt favorithörn på soffan. Kom på att jag hade kvar lite chaaardonnayyy, så nu blir det ett glas vin framför Teen Mom 2 (sånt som är underhållande i min värld men absolut inte i Emils). Magisk avslutning på en helg om ni frågar mig. 

 
- Vardagsstuff | |
Upp