-

Det smärtar mig när folk inte kan se. När folk väljer att inte se. Människor som inte ens vill försöka förstå är inte värda en chans. Det är så enkelt i min bok. Jag är trött på att försvara mig och mina beslut. Jag har levt och lärt mer än många, och om det är något jag vet så är det att jag är klok. Förbannat jävla klok, och jag står förbannat jävla stadigt på jorden. Här sker inga förhastade eller ogenomtänkta beslut, alls. De beslut jag tar är jag 120% säker på är det absolut bästa för mig, och nu även mitt barn.

Personer som inte litar på det har jag ingenting att säga, och jag hoppas att dom inte har något att säga mig heller.

Tack.
- Djupt & Känsligt | |
#1 - - Karolina Kraft:

Jag vet att du är vettig, att du varit med om mycket och jag vet att man blir starkare ju mer saker man är med om. Kan inte annat än att säga att du är en fin människa som kommer växa som person ännu mer och med stor säkerhet redan har det. Jag önskar er stort lycka till med livet som föräldrar och hoppas att det verkligen fortsätter åt rätt håll och jag vet att ni kommer bli super härliga föräldrar. Njut av livet och familjelivet så mycket ni kan. Hoppas ni trivs bra i huset också
Kramar

Svar: Tänk, vad jag behövde en sån kommentar just nu! Tusen tack, Karro. Dina ord värmer massor, nu ska vi bara fokusera på att njuta graviditeten ut och sedan ska vi njuta av familjelivet och allt vad det innebär. <3 Säg till om du vill ta en fika eller så någon dag framöver! Kramar
Linn B

Upp