...OCH SÅ STOLAR


Stolar. STOLAR. Vilken jävla monsterdjungel det är då! Det har varit självklart för oss i typ 2 år att vi skulle köpa svarta pinnstolar då vi skulle byta stolar, men nu känner jag mig lite sådär... jag vet inte. Kanske skulle vara kul med något annat? Eller skulle vita pinnstolar funka bättre? Eller blir svarta pinnstolar tidlöst och asbra?

Mina nummer 1-stolar är nog BERNHARD från IKEA, men någonstans svider det ändå med 1000 spänn per stol. Det är ju bara liksom... stolar. Och det är inte direkt en tidlös design heller. Fast dom är ju bra bekväma... och bra fina. 


Svårt! Ännu svårare också när Emil är värsta kräsen, och jag per automatik dras till allt med färg. Han menar att det är klokt att köpa typ svarta eller vita stolar, för att inte riskera att tröttna på färgen och behöva byta ut alla stolar. Och det är väl klokt. Antar jag. Då. 

Mvh Tjejen som kärar ner sig i gula, limegröna och jätteturkosa stolar 

(Pinnstolar kanske blir bäst ändå... men frågan kvarstår - Svart vs. Vitt? Jaaavetint.)


| |
#1 - - Karolina Kraft:

Jag skulle nog aldrig köpa vita stolar igen, all smuts och skit syns på dom, svarta syns rätt mycket på också. trä färgade är nog bäst i det fallet.

Svar: Fast vi har svarta stolar nu och har haft länge, och jag tycker inte dom är så svåra att hålla rena. 😊
Linn B

Upp