26


Japp. Dag 1 som 26. Känns ungefär exakt som då jag var 25. Dock så fyller jag inte år förrän imorgon enligt Emil. "Ok!", sa jag. Spännande!

Men jag hade i alla fall en sjukt fin födelsedagstorsdag med massa fina födelsedagshälsningar som värmde mitt hjärta så otroligt mycket, och när jag kom till skolan så hade mina ack så fina skolvänner köpt en tårta åt mig. Hur fint? Blev ju rörd, och så jäkla glad! Rakt in i hjärtat, ba pang. 

Gjorde väldigt lite på skolan annars, satt mest och pratade med Jenny och spelade spel. Det var fint, man borde faktiskt få ha såna dagar då man fyller år. Slipade och spacklade bara en skärmkant och städade, sedan stack jag hemåt för att hämta Milly. Hann pussa på henne lite innan Emil kom hem med världens bästa sushi till middag. ALLTSÅ JA. Bara ja. Sedan tog jag ett bad innan vi spelade spel och glodde TWD resten av kvällen. 🦄 

Idag har vi inte gjort mycket alls. Emil jobbar hemma och vi har käkat frukost tillsammans och så har jag och Milly gosat framför teven, byggt lite lego och ritat. Just nu sover hon, och jag ligger i soffan med huvudvärk framför Grey's. Sträckte mig i nacken förra veckan då jag tränade, och har haft huvudvärk varje dag sedan dess. Förjävla onice. 

Meeen nu vaknade Milly igen, så nu ska jag hänga med henne. Har lovat henne ett bad, och så ska jag släpa med henne ut på en kort promenad. Friskluft är bra skit! Men ja, typ så. Känns som en alldeles lagom ansträngande fredag. Woop. 💪 


Alltså så himla bra människor. Och god var den!
Köpte ett spel igår också! Morgan ville på spelbutiken, så jag passade på. "Roll for it!". Sjukt enkelt, sånt gillar jag.
Alltså ja. Yakiniku Rolls är typ det godaste jag ätit i sushiväg. Det enda som slår det är lax. Så, gårdagens middag var typ så bäst den kan bli.
Mitt badsällskap. Vi har en obehagligt nära relation, jag och Melman. Emil är lite rädd för den.
- Vardagsstuff | |
Upp