MEN FY HELVETE

Hade skrivit ett långt jävla inlägg om helgen och läget, och när jag trycker på "publicera" så buggar blogg.se's nya MAGISKA JÄVLA APP sönder och allt försvinner. Hur taggad blir jag? 


Fy fan, vilken orimlig vardagsirritation detta är. Blev på sjukt dåligt humör nu. 


🖕🖕🖕🙃🙃🙃 


Vad var kontentan av det hela, då? 

• Förkyld familj = lugn helg. Ätit saker och kollat på Daniel Tiger osv. 
• Nervös inför eventuell galloperation pga sjukt självdestruktiv och googlat "galloperation dödsfall" flera gånger nu. 
• Ligger i soffan och kollar filmer på Youtube där folk visar sitt smink och filmer där folk gör smoothies. Vet ej varför jag finner det så himla rogivande. 
• Misstänker århundradets D-vitaminbrist = så, så, så, så, SÅ trött, prick hela jävla tiden. 
• Gjort matlåda för morgondagen. Skulle bli en sallad med rökt kalkon, men såg att kalkonen jag köpte igår hade passerat sitt bäst före-datum. Tji fick jag som i vanliga fall aaallltiiiid kollar sånt, men var för trött när jag handlade igår. Gjorde ej mitt humör bättre. Så det blir en sallad med... sallad. Men sallad är ju gott. 
• Pittan vann inatt. Klart värd match att stanna uppe och glo på. 
• Ska fortsätta kolla underligt rogivande filmklipp nu, är för trött för att sträcka mig efter Xbox-kontrollen. 


Ej sevärd. Så, nu vet ni det.
100% förvirrad över gubben som stod på taket. Sedan sa hon "spöke", och jag ba; 😱😱😱.
- Vardagsstuff | |
Upp