Då det är sjukt halkigt ute men man är förälder så man kan använda vagnen som rullator. ❤ Den tryggheten! 


Nåja. Friskvård på morgonen, så jag tränade hemma och käkade frukost med Emil. Pannkakor med propud. Tänkte att det skulle vara typ som pannkakor med nutella (vilket jag egentligen var sugen på). Det var det ej. Men, det gick ner! Sedan gled jag iväg till skolan och slipade lite på min dörr och hade lite ont i gallan och spelade lite spel innan jag halkade hemåt igen. Lugn dag! Har proppat kyl och frys full med mat (älskar den känslan), och nu är Milly just nattad efter en bruna-bönor-och-fläsk-middag. Trevligt, trevligt! Ska köra ett kort träningspass igen innan jag kryper ner i ett bad. Tror jag. Eller framför Skyrim. Har ej bestämt mig. Lugn kväll blir det då (ovanligt). Har köpt hem hallon som jag ska snacksa på till kvällsfika. Längtar typ redan. 

...och nu insåg jag just att det är fredag imorgon. Fy fan, vad fint! Heja fredagar! Golunchfredag! Sweeeeeet! Kim kommer hit imorgon och käkar tacos med oss och kollar film, vilket känns 100% fredagigt och bra. 👌 Och på lördag är det fest hos Lauer. Sjukt längesen jag träffade det folket, så det ska bli skoj! 

ÅH. Helgkänslan. Saknar inte alls att jobba helger och obekväma tider. Inte ens lite, faktiskt. 


- Vardagsstuff | |
Upp