MEN HU

Vilken fruktansvärt otrevlig måndag. Min måndag har fan haft måndagshumör. Fruktansvärt! 


Men jag har i alla fall; 

• Repat en dörr jag absolut ej fick repa.
• Stressat över CSN.
• Fått tillbaka betyg på grundkursen som var sämre än sämst. (Pga ett stort missförstånd som kommer kunna åtgärdas, men fortfarande. Var ej nöjd där tvärt.)
• Glömt ringa viktiga samtal.
• Tagit illa upp över saker och känt mig monstersämst. 
• Fått jätteont i huvudet. 
• Tröstätit godis fast jag ejejEJ skulle äta godis idag.
• Varit för trött och slut i hjärnan att jag ej pallade att träna. 

En otrevlig dag. En riktigt otrevlig dag. Men det har väl funnits höjdpunkter också. Som typ, att Emil varit ack så fin och stått ut med säkert en timmes konstant klagande, och att Milly varit världens bästa trollunge, och spel. Alltid spel. 


Spel är jättebra. Det gör 100% av alla skoldagar lite roligare. 



Men om ni ursäktar mig nu så tänker jag fortsätta protestsova i soffan. Allt för att kunna undvika att gå och hämta den där jävla nutellaburken som står och skriker mitt namn i skafferiet. 

Fruktansvärt provocerande. 


- Vardagsstuff | |
Upp