STATUS


• Har en konstig nerv i kläm i skallen som gör att det strålar kaossmärta i örat och i bakhuvudet i tid och otid. Ändå oskönt! Men ipren verkar fixa biffen. Så ipren it is.
• Sett 2 säsonger av Skam på typ ett dygn. Hälsosamt.
• SNÖKAOS. Ja, jävlar. Himlen kaskadkräks. Det blir ju fint, men det är inte så himla trevligt att vistas ute i. Vågrät kaskadsnö i ögonen liksom! Milly tyckte inte heller att det var trevligt. Bar hem henne från förskolan idag pga orkade ej köra fast med vagnen sjuhundrafemtioelvatusen gånger, och hon blev så förtvivlad över att det snöade på min halsduk. Hon ba "åh nej", och så borstade hon bort det. Och så gick det en stund och ba "nej!", och så borstade hon bort det. Så söt att jag dog. 
• Skola = skola. Igår pluggade jag härdplaster och idag slipade jag lite spackel och var på elevrådsmöte. Typ så.
• Jag och Emil är barnsligt lyckliga över att Sveriges Mästerkock har börjat igen. Vi är så jävla nördiga när det kommer till det. Inte på samma nivå som Bonde söker fru, men nästan! 
• Typ slut på info. Skam är mitt liv nu. Räcker ju säkert i ett dygn till. 

Hejdå.




Stort snökaos = stor halsduk. Och inget smink. #rutinerad
Har spelat en del Dungeon Roll senaste dagarna på skolan. Fett kul!
Milly ville ha "tutte, sutte och pah" när vi kom hem. Så det fick hon. Sedan blev hon upprörd då ett bolibompa-klipp ej ville ladda (vem kan inte relatera till det liksom?), så då kramades vi istället.
Det här nyllet. Du & jag, Melman. Du & jag.
- Vardagsstuff | |
Upp