LIVET ÄR FINT

Ack, så fint och enkelt. Och jag har haft en skitfin helg! I lördags kom Ida + Anders och hälsade på och fikade, promenixade, käkade gomiddag och spelade spel (och halvsåg mello) innan dom drog sig tillbaka mot Övik. Så jävla bra dag, shit pommes vad jag har saknat Ida. Saknar henne nu också, men jag kan leva på den dagen en stund till nu. Mycket fint! Och igår så gjorde vi en liten utflykt till Hälje Gård och kollade på alla deras nya lamm och käkade en bit. Mysigt! Skrytigt vinterväder också, och så tog vi lite omvägar hem bara för att glo på vacker natur osv. Inte mycket att klaga på där. Vissa helger är bara sådär typiskt bra, och det här var en sån. 


Men, idag är det ju måndag. Men det har varit en fin dag ändå! Allt har gått jäkligt smärtfritt i skolan, och eftersom att jag mest troligt ska operera gallan i veckan så stannade jag kvar för att grunda bilen och göra klart lite saker. Blev bjuden på middag av min lärare och fick skjuts hem av Jönsson som kom dit och gjorde mig sällskap, så var väl hemma strax efter 18 nångång... men den lilla övertiden kändes ju inte ens. Jävlar, vad kul det är! Det lossnar ju mer och mer för varje gång jag får hålla i en färgspruta. Skulle kunna stå där inne hur länge som helst. 

Och nu... nu sitter jag i ett badbombsbad och funderar på livet. Åker till Skellefteå 07:30 imorgon för att träffa läkaren, och mest troligt får jag träffa narkosen och bli inskriven imorgon också. Hur läskigt känns inte det? Ca hur läskigt som helst. Jag har aldrig blivit sövd, eller något! Gaaahhhh. Börjar panika lite. Men det går nog över. Hur rutin är inte en galloperation, liksom? Men litar på att jag kommer gråta minst 3 krokodiltårar, som en rädd unge. Sådär som jag gör. 

Uh... hu. Håhåjaja. Funderar över saker jag bör slänga ner i min väska utifall att jag nu blir inskriven imorgon och inte får åka hem. Bok + hörlurar bör jag klara mig långt på. Typ. Och en laddare. Sedan kan jag typ bo där.

Nu; lite panikade och sambomys innan jag trillar isäng och panikar lite till. So long! 

- Vardagsstuff | |
Upp