UHHH

Nu fick det bli svinrosa, och så fick Emil välja pynt.

Katter i guld fick mitt fulla stöd.

Soffläge. Så himla festligt.

Men fick åtminstone äta jättefula vindruvor idag.

Ahhhhööööheeäääj. Saknar vettiga ord för hur totalt manglad min hjärna är just nu. Terapin igår var tung. Tyngre än tung. Alla skitkänslor efter en väldigt tung, ångestfylld, sorglig och skallestressig vecka kom ut, och satan vad ont det gjorde. Sedan hade vi ett möte idag som jag gick och gruvade mig för, så allt var bara skit. Men mamma kom och hämtade mig efteråt, och hon bjöd på gomiddag och sedan flängde vi tills typ allt i stan var stängt. Min mamma är bäst. Behövde verkligen distrahera mig lite för att inte hamna hemma i soffan där jag förmodligen bara hade gruvat mig till monsterångest, så det var en fin och välbehövlig kväll efter en ond dag. 
Det visade sig dock (eller, tack och lov) att mötet idag gick bra, och det blev inte alls så tungt som jag trodde. Men extremt matt blir jag ju ändå, så soffan och katterna har varit mina vänner idag. Orkade göra en sallad på rödkål och morötter, så det är ju alltid något! 

Ja, man märker ju djupet på mina tankar just nu. Önskar att jag kunde slänga in lite djupa reflektioner om allt som händer i skallen den här veckan, men allt jag kan tänka på är att rödkål har en fin färg och att min monstera har fått ett nytt blad. Ångesten ligger i kroppen, men jag är för utmattad för att orka ta i tankarna. Så då får det vara såhär. 

Tror jag ska titta på åsneklippet igen. Finns inget klipp som jag kan se så många gånger och bli lika glad av varje gång. 

- Vardagsstuff | |
Upp