GLADARE

Är så jääävla glad över att jag tog mig iväg igår. Det var så sjukt bra. Mina människor, lite vin och stand up. Så himla mysigt? Och kul! Tack sambo för att du peppade iväg mig när jag fick social angst och ville dra täcket över huvudet! Känner att det gav mig lite energi.

NÅJA. Imorse kom Milly in till mig 06:10 och ba; "Jag tycker du ska vara vaken nu." OK, dotter. Tack för din input. Sedan blev hon arg på mig för att hon inte kunde se på ipaden för att skärmen var för ljus. Sedan kramades vi. Ingen magsjuka än, sååå jag njuter så länge det är så.

Själv bangade jag ur på 15mg av min medicin idag.... fegt. Men jag sitter på bussen nu för att jag och mamma ska på second hand-tur, och jag orkade verkligen inte må illa. Mådde nog illa av bara 2 tabletter idag. Mediciner, alltså! Tokerier. Men fantastiskt. Tänk att jag varit sån motståndare i så många år? Ännu mer tokerier. Men var sak har sin tid osv. Det tog fäste i hjärnan då fysioterapeuten på Asta jämförde det med att man ska ha en krycka om man brutit benet. Finns det hjälpmedel som kan göra läkandet lättare så bör man kanske överväga att använda sig av det. 

Nåja. Nu; mot mammas jobb. Sen ska jag köpa mig något tjusigt. 



- Vardagsstuff | |
Upp