JAG TOG MIG UT





Och jag sprang t.o.m lite i mördartrappan! Det kändes stort. Skönt att svettas lite, jag tänker vara nöjd. Sedan gav jag tröttkroppen lite färgglad mat också, vilket var sjukt gott. Sallad, rödkål, morötter, gurka och kyckling från Nobles med liiite äppelcidervinäger på och så den där vårrullesåsen till. Ny favoritsnabbsallad, så jädra gott.

Nu sover Milly, Emil är och tränar och jag ligger i badet och missbrukar Pinterest. Drömmer om att köpa mark vid någon sjö mitt ute i jävlars ingenstans och smälla upp ett Attefallshus på. Och så ska vi ha takfönster på sovloftet så vi kan ligga och glo på norrsken och stjärnor. Ah, drömmar. Jag tar det som ett litet tecken på att det ändå bor något slags hopp härinne, trots att det är rätt nattsvart just nu. 

Drömmar är bra. Dagdrömmar har varit livsnödvändiga för mig för att kunna hantera mig själv, det är därför det står "dream a little dream" på min axel. Viktigt, viktigt! 

Nu ska jag fortsätta pinterestdrömma, sedan ska jag ramla isäng och hålla alla tummar och tår för mindre mardrömmar inatt. 


- Vardagsstuff | |
Upp